2 april

Idag har jag gjort en läxa som skulle vara inne klockan fyra. Sen åkte basse och jag och handlade och sen tankade jag bilen och åkte till stallet. Berättar mer om stallet imorgon;-)

Imorgon är det praktik iallafall.

Anledningen till att jag varit lite hemlighets ful förut så är det iallafall dags att berätta. Vi har lagt ut våran lägenhet för försäljning då vi hittat ett hus vi skall hyra först för att sedan köpa. Och de huset ligger i kyrksten. Så förhoppningsvis flyttar vi till helgen;-) så skönt. Hamna ute i skogen typ. Har iallafall skogen bakom huset. Så kan när som helst ta hunden och gå ut i skogen. Längtar så tills vi flyttar.

Nej nu skall jag försöka få basse att somna så jag själv får gå och lägga mig har praktik imorgon mellan 7-16.

Hade bra love kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0