6april

Idag har vi städat lägenheten, haft hit dom som skall köpa lägenheten och skrivit kontraktet. Så den 14/4 flyttar vi ut och hoppas vi kan börja städa lägenheten den 15/4. Bara jag får byta jobb helg för min lärare. Min handledare på praktiken sa att jag jätte gärna fick byta helg.

Åkte till stallet vid 13:35ca. Började med att mocka, fixa Hö, fixa vatten sen fixa kraft och sist men inte minst fixa morötterna. Pratade massa skit med Majja, visade även Majja bilder på huset som vi skall flytta till.

Nu på kvällen har jag inte mått så bra:-( men hoppas det är bättre imorgon tänkte åka till stallet runt lunch eftersom jag senare på em imorgon skall ha tvättstugan och Jimmy skall till sin bror och gratta han.

Tänkte försöka ta lite bilder på hästarna imorgon om det går. Inte alltid lätt att ta kort när man är själv i stallet. Tänkte rida imorgon. Vart ingen ridning idag då det snöade hela tiden när jag va i stallet. På tisdag kommer det en sadelmakare till stallet så bad min stallägare att visa henne mitt dressyr träns för att se om det går att laga käkremmen som gått sönder. Tränset är minst 8år gammalt. Men är mitt favvo träns.


nej nu skall jag sova uppdaterar er imorgon med bilder och info;-) hade bra love kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0