Dagen i bilder.. o lite text!

Först skolan.. Där jag och Sanna byggde korthus i några timmar..


Efter skolan som slutade 11:30 cyklade jag till Janni, men så gjorde hon mufifns och vi gick till stallet, ca 7 km! Hade så himla ont i höger handled att jag fick lov att linda den..


När Janni och jag har fixat Nisse för en lång promenad med Nisse till Strömtorp börjar det mullra och spöregna, så det var väl bara att vända. Men fick några kort på Nisse och Janni iaf!


När vi ska mocka efteråt får Janni för sig att vända upponer på hela boxen, och jag hade så ont i handleden efter ett tag! Och så gjorde ju hon såna här roliga "myrstackar" eller "vulkaner" av torven ;)


När vi kommer hem till mig igen lindar jag av en stund sen så får vi för oss att linda huvvet på mig.. Jag har visserligen väldigt ont i nacken (kan inte röra huvudet för mycket) sen gårdagens smäll i sängen! Haha.


Och så sitter Janni vid datorn en stund, sen spelade vi vändtia, stress press, finns i sjön och svälta räv tills Matilda och Mattias kom så han kunde hämta Kevin och Janni. Matilda stannade här så hon sleepar over here tonight och imorrn ska jag upp tidigt o ta ut hästarna!

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0