Mycket med lite tid

Nu har jag fått tillbaka mitt internet så jag kan lyssna på musik igen och blogga! Musik för mig är väldigt viktigt förstår ni, spotify in my heart! ;)

Mitt pluggande går ju jättebra.. Ska bara få ihop 8 ämnen på ca 28 dagar(!!) Sitter mycket hemma och pluggar, för jag har verkligen taggat inför att börja restaurang och livsmedelsprogrammet till hösten. Just nu håller jag på med Storbritannien i geografi, sen ska arbetet översättas till engelska för en engelska uppgift som jag börjat smått på. Har pluggat på 128 engelska glosor också, men nu har jag gjort 64 av dem, så ännu 64 st återstår. Har iaf allt klart för mig vad som behöver göras för att få G (och VG) i ämnena jag har valt att plugga.

Engelska
Matte
Geografi
Religion
Samhällskunskap
Historia
Biologi
Hemkunskap
Bild (Fast typ klar)


-Är vad jag har att plugga.

Nisse fick vila idag då jag inte orkade rida i regnet. Grejade istället med hans träns :)

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0