Aktiv dag

Har konstaterat att jag är ganska lättlärd - om jag är engagerad. Idag har varit väldigt aktiv i skolan trots bara tre timmar. Satt och skrev geografi på både svenska och engelska, samtidigt som jag pluggar religion, har glosprov på 32 glosor och läste på ännu 32 glosor till och så test på NP i Matte som jag blev färdig med. Imorgon ska jag göra sista glosprovet så är 128 glosor äntligen gjorda. Ska läsa bok på engelska också, sen står bara två NP prov kvar så är Engelskan godkänd!

Drog ögonen genom dressyrprogrammet LC:2 idag, inget svårt program. Nisse körde jag igenom i dressyren idag, en riktigt höjdar dag då allt bara flöt på. Hade lång uppvärmning med alla gångarter i fritt tempo och form. Han var inte så jättearg av sig idag som tur är. Övar skänkelvikningar i trav nu då vi "glömt bort" det lite. Han är riktigt ostadig i dom och vill inte alls undan höger skänkel. Galoppen satt fint idag och när vi red igenom programmet var han stadig och fin med mina hjälper.

Red förresten första gången på bett idag sen han blödde, och inget blod syntes till idag! Min mobilkamera fick vara aktiv idag. Ingen massering blev det igår då Anki var sjuk. Så det får bli en annan dag, hela stallet var intresserade att vara med på masseringen, kul!

Både Märta och Tyra ser lite hjälplösa ut nu! Gummorna!


Tränset


Fler än vi som har blöt ridbana?




Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0