Över

Nu är bröllopet över, så nu kan jag andas igen! ;)

Haha, steget närmare att kolla på bilderna tog hårt. As nervös för dom skulle va dåliga! Men jag fick faktiskt till flera stycken, även om jag ville dom skulle bli ännu bättre! Men jag är ju personen som jämför mig själv med alla riktigt duktiga, vilket betyder att jag alltid är dålig! Måste verkligen lära mig att sluta med detta!

Redigerade ihop en bild på min bror Andreas och hans sambo Regina som sjöng i kyrkan! Nedan har ni två orginalbilderna, bakgrunden. Inget är redigerat där. Klicka på dom för större. Det var inte dom som gifte sig.



Kommer komma fler bilder när jag orkar redigera!

//Charlotte

Kommentarer:

Hur härligt är det inte att se Andreas gulliga pussmun? Hahaa, när ska han lära sig att PLUTA? love it

2012-04-10 @ 13:38:54

Gina: Ja du, han får väl ta och träna! ASG

2012-04-18 @ 22:41:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0