Vad skulle jag göra utan er?

Dagen har spenderats med folk, och det har varit jättetrevligt. Just nu sitter jag och är riktigt sugen på muffins, för det är faktiskt lördag. Funderar på om jag ska göra några? Tar ju snabbt och jag kan typ receptet utantill! Det första jag gör när jag kommer hem är att sätta på musik, musik gör att jag inte känner mig ensam. Är man van med folk omkring sig en hel dag blir det tomt när man kommer hem. Igår efter skolan var jag i stallet och grejade lite i stallet med tränsen som jag skrev, senare kom min älskade Tobbe. Vid 21.00 skjutsade han mig till Jennifer så imorse vaknade jag upp där. Vi kollade på "film" nästan hela dagen. På sena eftermiddagen åkte jag hem till älskling och sen hämtade vi Janni och Manne, så far resan iväg till Stallet. Nisse var så pigg att han var mer i luften än på backen, vilket slutade med att jag longerade honom och jag kände mig som en flygande vante. Han är jättepigg, men tycker inte om när jag kräver av honom då direkt blir han lat. Knashästen min! Tack för dagen Jennifer, Nisse, Janni, Manne och min älskling. Är så glad att jag har er♥




Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0