Baileys.

Här kommer ända bilden jag hade på
Mobilen på min underbara hund. Men han är ganska korkad om man säger så. Man ser frågetecknet över huvudet om man säger något, han blir väldigt lätt uppstressad, och råkar man säga typ duktig hund fast med ljus röst då blir han jätte busig. Han blir fem år den 24 november. Men de roliga är att han varg gråhårig runt munnen redan vid två års åldern. Aldrig någonsin sett en hund bli gråhårig så tidigt.

Bilden är tagen i stallet samma dag som jag tog alla bilderna på stallet och sadelkammaren. Vi skall till stallet ikväll igen efter jobbet så kan kanske ta fler bilder då:-) han är en mysig hund bara han kan slappna av. Hemma när vi går och lägger oss så skall han ligga på min extra kudde jag har på nätterna och med ryggen mot min mage så jag kan hålla om han. När husse går ur sängen på vardagarna vid sex då snor baileys hans kuddar;-). Lyssnar alltid på minsta vink i stallet. Kan stå i boxen och vissla så kommer han på en gång. Han springer aldrig långt ifrån stallet fast han är lös för han kollar alltid vart jag tar vägen. Mattes mysiga hund;-).


Tänkte skriva lite om flurre sen. Hur han är till sättet och när han fyller år. Och även försöka lägga ut lite ridbilder från förra året om jag vågar:-).

ha de bra //Kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0