Barbacka och varma kläder

De sensate dagarna jag har ridit har det varit väldigt kallt så jag har pälsat på mig lager av kläder. Men idag blev jag så varm och fötterna och händerna så jag blev svett. Av lite barbackaridning på ridbanan haha. Men det var inte så jättekallt ute så det var nog därför. Nisse skötte sig strålande idag som alla dagar nu. Han har varit väldigt arbetsvillig och positiv. Jättekul! Väntar fortfarande på att hovslagaren kan komma och spika om Nisses fötter för de är långa plus att han har tappat en sko, vägen är snorhal. Detta gör att vi endast har möjligheten att rida på ridbanan; stället där det inte är halt. Nej nu ska jag ta mig en nattslurp för imorgon ska jag till lilla sjön gryten klockan 09.00 med hunden Kelso och några från skolan!

Kelso, våran hund:

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0