Bilder på stallet!

Nu har jag varit i stallet och lunchat hästarna, mockat åt alla hästarna och fyllt en massa påsar med hösilage. Har även tagit kort på stallet så nu tänkte jag ge er en rundvisning av stallet.


Utsidan och en del av hagen sett från uppfarten till huset.



Utsidan va stallet med en Jesper som modell;-)



Insidan av stallet. Flurres box är första till höger:-)



Flurres box:-)



Flurres foderstatt och mina kontakt uppgifter.



Insidan av boxen:-)



Direkt innanför dörren mitt emot flurres box är hösilaget, grepar och sopborstar.



Foder, soptunna och i hyllan har vi borstar, täcken och lite allt möjligt.



På väg ut till hagen.



Hagen sett ifrån dörren som ni såg på bilden ovanför. Rutan är hästen på bilden:-)



Bild på Flurre och sparten.



Spånförvaring:-)



Vindskjulet i hagen och såklart min häst i hagen med sin fina rosa reflex grimma.


//Kajsa

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0