Bilder

Hade tänkt lägga ut en massa ridbilder på flurre och mig från i våras när vi red lektion För lovisa. Men min stationära dator som alla bilderna ligger på funkar inte just nu. Den vill inte starta upp så sitter vid den lånade datorn som jag fått låna av Linda. Men kan ladda in några bilder som jag tagit med system kameran för dom har jag laddat in på bärbara datorn. Skall lägga över alla min bilder på externa hårddisken sen så man har kvar alla bilder sen fast datorn lägger av.




Bild på flurre ifrån gången när han stod i labbsand. Hans box va den bakom han till vänster Där det hänger grimmor, och en vit flaska med grön etikett.




Baileys utanför labbsand. Va tvungen att prova om kameran funkade. Så den bästa fotomodellen då som är mest stilla är då såklart min underbara hund:-)




Flurre i sin gammla box ute i valåsen förra vintern.

De är dom bilderna som jag har på datorn. Får fixa andra bilder så fort jag kommer in på min riktiga dator.. Måste nog köpa en ny dator också för de är fjärde gången som datorn går sönder på bara ett år... Sist va den trasig i flera vekor... va därför jag fick låna denna dator som jag sitter vid nu. Snart skall jag gå över till skolan för att gå på ett möte med min Vård och omsorgs lärare: Gun Bull. Jätte trevig lärare som har bra lektioner och som förklarar bra. Skall vara där 11:40. Efter de skall jag fixa lunch sen skall jag tillbaks till skolan för att ha ett grupp arbete. Skall även Träna på mänken har prov i de imorgon. och när jag höll på med instuderings frågorna till mänken så slutade pennan funka så måste köpa ny penna tror jag om jag inte hittar pennorna om jag tror jag la i bilen.

Nej nu skall jag sluta skriva och se om jag kanske kan komma på ett tidsinställt inlägg tills ikväll.. Hade bra



                                                      //Kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0