Dålig uppdatering.

Har varit lite seg på uppdateringen just nu men som sagt jobbade till 21 igår och va så trött så däckade typ direkt när jag kom hem. Idag har jag jobbat 7-10 och vid ett så åkte vi till Jimmys bror och där är vi fortfarande så sitter och bloggar från mobilen just nu.


Har inte varit ute i stallet idag då jag fick sms av Majja (stallkamrat) som skrev att han va färdig så jag inte behöver åka ut idag. Vilket är lite skönt när vi har en del att göra. Vi skall ha tvättstugan och även handla plus att laga mat.


Men imorgon skall jag och Majja rida ut så då skall jag försöka fixa mobil bilder så ni får se hur det ser ut när vi rider. Tänkte skriva ett inlägg sen om flurres foderstat, utrustningen jag använder men får göra de imorgon efter att jag tagit kort på utrustningen, lite för och nackdelar med olika strö material, (dom strömaterialen som jag använt), plus kanske lite bakgrunds info om min häst lite om hans stam om det är någon som är intresserad.


Återkommer så fort jag är hemma och skriver från datorn då jag har fler bilder hemma:-) men bjuder på en bild som jag fick mmsad till mig förut.

// Kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0