Dålig

Knappt att jag orkade gå upp imorse, då det kändes som om hela kroppen var fastspänd i sängen! Ont i halsen, snuva och yr. Inte kul alls, men sista dagen idag sen är det sportlov. Ska vila ordentligt så jag inte blir sjuk över hela sportlovet! Slutar 11.40 på fredagar, så det är inte så långt kvar nu. Ska fortsätta med Storbritannien plus att jag kommer nog ha det riktigt stressigt till våren för att fixa alla andra betyg, som jag tyvärr glömt bort då jag har lagt mest fokus på Bild, Matte, Engelska och Geografi.

Ska jag rida Nisse på gärdet sen och se hur hans humör är. Hoppas verkligen han har en bättre dag! Och så får jag hoppas att jag blir piggare, för just nu vill jag bara sova på plats! Haha min lärare kom just in och skrek
18 800! alla blev knäpptysta :p

//Charlotte


Kommentarer:

sv: Ja precis så tycker jag också! :)

Sedan kan man inte döma en häst man bara ridit någon gång, eftersom alla hästar är olika och man måste hitta "knapparna" :)

2012-02-17 @ 09:46:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0