Det var kallt i gryten

Klockan nio imorse åkte jag och Kelso till Sanna. Sen gick vi till gryten och jag höll rättare sagt att frysa ihjäl. Det var längesen jag skakade så mycket! Kelso hade sällskap av två hundar, en liten och en större. De busade och det var många som lånade Kelso och tog kort tilsammans med honom. Korv blev han också matad med, så han tyckte det var toppen! Nu luktar det bränt om mig och jag håller på att tina upp i min varma säng med hög musik och en varm laptop i knät! Men hade jag varit smart hade jag kunnat ta med mig ett par vantar, mössa och en varm jacka. Men så långt tänkte inte jag. Som tur är att när vi stod still kunde jag ställa mig och värma mig vid elden, och när vi gick fick man en rätt bra temp på kroppen. 

Gryten sommaren 2011:

//Charlotte

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0