frånvaro

Hej förlåt för min frånvaro. Har haft så mycket att göra så jag har tyvärr inte hunnit med bloggen tyvärr :-(. Igår släppte jag första av basse på dagis, sen åkte jag direkt in till kristinehamn där min sambos syster bor/bodde (Dom håller på att flytta just som jag skriver detta), Gick igenom en massa häst saker som hon hade. fick med mig två ikea påsar därifrån. Sen åkte jag till stallet lunchade hästarna och gjorde klart allt till flurre lite snabbt. Sen direkt hem med hunden upp hämtade blocket och penna, över till skolan och direkt från skolan och till jobbet. slutade 21. igår hem duschade och somnade innan huvudet landade på kudden. Idag hade jag seminarium på morgonen 8-10 sen stallet lunchade och fixade allt till fyra hästar och sen hem med hunden till skolan hämtade basse handlade och nu sitter jag här och väntar på att Linda skall plocka upp basse och mig för vi skall med till hennes stall idag... Jag skall ha hand om hennes två hästar lördag och söndag denna vecka. plus min egen lördag och söndag plus kvällen i mitt stall på lördag. Blir en stressig helg men men blir nog bra... Vi är ju i stockholm fredag lördag så då hinner jag vila upp mig.


I söndags då: Efter jobbet vid fem ca va jag i stallet och då hämtade vi två hösilage balar. efter det så tog jag in flurre och ala och satte på om grimmor och reflexer och tog av flurre hans täke. tog dom i en varsin hand och gick bort till sommarhagen där jag släppte dom och gud vad dom sprang. skall gå dit någon dag när det är ljust ute så jag kan ta kort. Ala hon bockade tills hon ramla omkull. flurre bockade och galopperade som bara den.. helt lycklig att ha jämt underlag under fötterna och isfritt... sen tillbaks till stallet och sen åkte jag hem... Fredag åker jag tyvärr inte till stallet vi skall ju vara i degerfors innan kvart i elva. tåget går 11:08. sen är vi degerfors på lördag runt 16:47. då blir det att åka till första tallet och sedan andra stallet.


Bjuder på två bilder på Bileys också... ena hemma i våran lägenhet för ca ett år sedan det andra i labbsand i somras. Nej nu skall jag äta lite blir snart upp plockad av linda men skriver sen igen.. hade bra





//Kajsa

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0