Fredag.

Idag har jag varit i stallet och stressade en del där då vi skulle ha ett grupparbete halv ett men fick ett sms vid elva att dom satt och väntade på oss. Så jag skyndade att mocka, hade tänkt fylla på torv men det va så pass mycket kvar så behövdes inte. sen fixade jag kraft fodret, hösilaget och fyllde bara upp vattnet. pratade lite snabbt med Marion, lunchade hästarna och även tog av flurre ett av hans täcken. Så han slipper stå med två täcken när det ligger mellan -2 - +4 grader. Sen åkte jag hem och pratade lite snabbt med jimmy om ett samtal som jag skall ringa sen. Hoppas på positiva besked bara.

Nej nu skall jag lägga krut på vårat grupparbete.

hade bra

                                                        //Kajsa

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0