Hej och välkommen:-)

Hej och välkommen till våran nya blogg. Denna bloggen delar jag tillsammans med Charlotte. Hon får köra en presentation av sig själv sen när hon har tid. Tänkte att jag skriver lite kort om mig så länge:-)
Kan väl börja så här: jag heter kajsa och jag är 24 år. Blir 25 i december;-). Jag har en sambo och en son på 3år. Vi bor typ i centrala Karlskoga. Jag har även två katter, en hund och en häst. Står i ett underbart stall ute i wiviken som ligger 1.5mil ifrån mig. Hästarna går ut senast 07:30 på morgonen och kommer oftast in runt 21:00 på kvällen. Dom får grovfoder fyra gånger om dagen. Finns tyvärr varken ridhus eller rid bana där ute men de finns massa fina ridvägar så man kan vara borta i flera timmar. Tänkte jag skall ta lite kort någon dag på stallet och visa. Min häst då han fyller 20år den 3 maj. Han är 173cm ca i manken. Men är en underbar grabb. En riktig gentleman. Nu för tiden rider vi mest i skogen och massa dressyr. Inget hoppade då jag sålt hoppsadlarna.
På dagarna går kg i skolan. Pluggar till undersköterska. Jobbar även extra är Tim anställd inom kommunen som vårdbiträde. Plus då att jag är hos hästen ofta. Men är skönt för är det en dag man inte kan åka till stallet så skickar man bara ett sms till någon i stallet så fixar dom honom. Ibland har man lyxen att man får ett sms där de står allt är klart du får ledigt om du vill;-) sånt tycker vi om;-) idag fick våran underbara stallägare ledigt.
De va lite kort om mig och min häst. Ställ gärna frågor om de är något ni vill veta. Skriver mer ikväll eller imorgon
Hade bra Med vänlig hälsning, kajsa

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0