Hoppning

Hoppade på Nisse igår. Blev så hoppsugen när jag kollade på GBG Horse Show! Hoppade 80cm. Caroline på Blackie, Madelene på Sackum och Jenny på Puma var också på ridbanan. 

Nisse var inte alls sådär pigg och sprang mot hindrena som en toke. Han vägrade flera gånger och jag är så feg att jag inte vågar skänkla på. Men han var väldigt lat. Så nu ska han vila några dagar och så har jag ökat på maten. Känslan över hindrena kändes jättebra, jag hade en lätt kontakt med tyglarna samtidigt som jag gav efter utan att vara en meter över hästen! Mna som alltid har jag jättesvårt för att korta och länga, hur vi ska ta oss över hindret. Tur att Nisse har börjat lärt sig när han ska hoppa av, problemet var väl att han kom fel ibland.

Klassiska jag över hinder.

//Charlotte

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0