Inte hunnit!

Har inte hunnit fixa några tidsinställda inlägg tills idag men skall försöka hinna blogga lite idag ändå. Har lunchen i stallet idag plus att jag har prov på torsdag så måste börja plugga till de provet. Har inte ens öppnat böckerna än. Skall idag på lektionen som börjar 09:00 se på en film som heter crash. Tror inte jag har sett den förut men behövde se den idag för att det skulle komma frågor på den på provet som är på torsdag.


Hatar prov. Nästa vecka har jag tenta på torsdag. Suck allt kommer nu. Men åker ju bort nästa fredag och kommer hem på lördag em så då hinner man kanske slappna av lite. Längtar verkligen tills vi ska till Stockholm.


Just de skulle börja med sån där viktnedgångs pulver men de smakade så äckligt att jag slutade med de. Men skall istället börja att äta sallad, typ kyckling sallad, räksallad eller kött och sallad bredvid. De skall funka så länge man inte äter mjöl. Men funderar på vad man skall äta till frukost och lunch. Ja ja de löser sig nog. Nu skall jag äta frukost lektionen börjar snart och jag har suttit på skolan redan i en kvart. Duktiga jag!

//kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0