Isgata!

Idag när jag kom till stallet så mockade jag, fixade Hö till flurre sen gick jag och hämtade flurres utrustning som han skulle ha på sig. Sen kom Majja och då hämtade jag in flurre och vi pratade en del.

klädde på flurre den utrustningen som han skulle ha på sig. Hittade tyvärr inga inspänningstyglar eller gummisnodd. Så fick longera han i fleecetäcke, träns och ljusblåa lindor. Eftersom han är rakad så fryser han lätt så han måste ha täcke på sig jämt. Longerade han i skritt och trav. Gick inte att ta galopp då de va ganska halt där jag stod och Longerade. Men imorgon funderar jag på att släppa/longera han i våran sommar hage.

Då de är planare där:-) På söndag skall Majja och jag rida:-) skall bli skönt att äntligen ha sällskap i skogen då. Imorgon har jag ganska mycket för mig dels jobbar jag 7-10 plus 15:30-21:00 men skall försöka fixa några tidsinställda inlägg tills dess. Måste även fixa tidsinställda inlägg tills vi åker till Stockholm också. Vi åker den 24-25/2.

Måste sätta mig och plugga lite nu har uppgifter som skall in på måndag och har prov på torsdag. Plus tenta nästa tisdag. Men skall lägga upp om just hur flurres klåda började och se om de finns någon som har sett de förut.

//Kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0