jobb

Hallå. eftersom jag jobbar så pass mycket imorgon så har jag hittils lyckats tidsinställa två inlägg åt er så inte bloggen blir lidandes imorgon. Första inlägget kommer runt 09:20 och de andra klockan 12:00. de ena handlar om flurres klåda och den andra om lastträning. tänkte försöka fixa ett inlägg till som kommer på tidig em men får se om jag kommer på något.. kanske hinner blogga från mobilen imorgon en sväng. Har ju som tur är blogg.se i mobilen. Jätte smidigt för då kan jag uppdatera er om dagen imorgon. Vet inte än vad jag skall hitta på med flurre kanske skall galoppera av han i backen ett par gånger imorgon om jag hinner.. annars blir det longering i sommar hagen imorgon. men måste hitta min gummisnodd..



Jaja nu skall jag gå och sova måste upp 06:45 imorgon för att hinna till jobbet i tid. Skall lägga fram kläder ikväll. Så jag bara behöver klä på mig för att sedan sticka till jobbet... Kommer bli en hektisk dag imorgon känns det som. Hade bra hörs imorgon


//Kajsa

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0