Nu får jag ta o bli gladare!

Ska till stallet och ta lite kort snart, väntar bara på att dotorn är klar med att flytta över alla filer från minneskortet! Vilket underbart väder det är här! Ska rida ut på Nisse idag, helst så långt som möjligt och rensa tankarna, för just nu känner jag mig irriterad på allt. Har kommit på att det är väldigt kul att rida ut med sällskap, men det är svårt att få tag i sällskap här! Så ni som bor nära och läser bloggen får gärna höra av er så kan vi ta en tur..

Men jag får även se hur väglaget är då det kan vara för halkigt. Och något som gör mig ännu mer irriterad är att jag kan inte lägg aupp bilder om jag har redigerat dom! Varför går inte det?? Jag blir tokig!

Matilda och en Shettis vi kallade Sammy i sommeras!

//Charlotte

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0