onsdag

Idag har jag hittils hunnit med skolan, panta massa pant fick ca 170kr för all pant, handlat lite grann, varit i stallet, mockat två oxar, fixade mat och vatten till båda boxarna, packade fyra morgon påsar tills imorgon. Fikade med marion (världens bästa stallägare!). Såg på när grus bilen grusade vändplanen plus vägen in till vändplanen, marion bjöd in han på fika så satt och pratade lite med han en sväng. Sen gick vi ut och grusade från stallet och upp till vänd planen för han släppte av massor med grus :-) Tog med transporten hem för den skall lämnas tillbaks imorgon.


Snart är det ju stockholms resan längtar så otroligt mycket.. skall bli så skönt att komma iväg och inte behöva tänka på skolan eller något annat än bara mig och jimmy. (Plus alla andra som skall med då;-)). Har beställt en del kläder så hoppas om hinner komma. eställde från bubbleroom så hoppas dom kommer imorgon. Har inte fått ett sms att dom är inlämnade till posten än men hoppas verkligen de hinner komma.


Just de på lördag och söndag skall jag ha hand om tre hästar i två olika stall... skall bli kul samtidigt som det är lite nervöst eftersom jag inte har jätte koll på hur dom har med rutiner i de andra stallet tur Linda skulle skriva lapp...


Håller på med maten så skall avsluta här nu... är jätte dåligt väder idag igen suck:-(

Bjuder på min favorit bild som Marion jegerfalk björn har tagit.



Tycker han är fin där...


Hade bra love;-)

                                                         //Kajsa

Kommentarer:

Lätt att vara en bra stallägare med så bra hyresgäster. Puss gumman! <3

2012-02-22 @ 18:20:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0