Planering

Har satt in en ny header sålänge, den andra blev lite tråkig tycker jag. Mycket häst på bloggen nu haha. Men nu blire läggdags. Red förresten ingenting idag då jag inte hade den lusten. (Även fast det var så fint väder!??) Men ska fösöka göra veckoschema för att jag ska komma igång och tänka på vad vi faktist ska göra. Problemet med mig är att jag funderar på vad jag ska göra idag med Nisse, så ångrar jag mig tusen gånger om, tillslut tröttnar jag och väljer att skita i det hela innan jag blir snurrig i huvudet av allt jag vill. Blä på det. Ångrar att jag inte red i det fina vädret.. Men man blir ju heller inte så motiverad när man halkar överallt. Nya tag som gäller! Måste åka till ridhus också, träna! 

//Charlotte

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0