Pluggar

Sitter just nu och pluggar voms (vård och omsorg), lyssnar på musik och spelar mahjong saga på facebook. jobbar 7-21 imorgon. Jossan skulle ta flurre åt mig imorgon. Världens sötaste katt ligger just nu i fönstret och håller i min mobil ;-). hon är så söt. Tänkte jag skulle plugga lite voms ikväll har tenta i de den 7/3. för från och med imorgon blir det att plugga medicinsk grundkurs. har tenta i de på torsdag.


Skönt att det faktiskt är ganska många som läser våran blogg. Ni får gärna komma med exempel på vad ni vill läsa också. Inte alltid man har fantasin med sig. Har iallafall världens bästa stallägare och kompisar i stallet. Dom är helt underabara.

Hoppas ni läser detta tjejer... Vet inte vad jag skulle göra utan er. Ni är så underbart bra:-) Älskar er:-) Tack för all hjälp med både hästen och allt runtomkring i stallet:-)

Nu skall jag plugga... ses på söndag i stallet hoppas jag :-)

                                                                 PUSS KAJSA

Kommentarer:

Puss tebax! :)

2012-02-17 @ 21:35:06

<3

2012-02-17 @ 23:15:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0