Provsvaren

Nu har jag fått samtal ifrån veterinären. Dom har inte hittat något fel... Allergiproverna visade inget. så han har ingen inandnings allergi. skrap proven visade inget heller.. Så om han inte blir bättre så skulle jag ringa så får vi åka in och ta ett vävnads prov på han och kolla om det är någon foder allergi. Men sist jag kollade på han så tyckte jag att det hade blivit bättre. Men får kolla imorgon. Får ta in han och ta av han täckena så får vi se om han kliar sig något då. Hon ville också att jag skulle försöka duscha han i medlet jag fick med mig hem.. Men det är svårt när vi inte har en spolspilta och ingen kran med varmvatten på utsidan.

Så nu hoppas jag att hans klåda slutar och att jag blir frisk snart så jag kan komma igång och rida... Hade tänkt vara med när det är markebäcks träning iår.. men vill ju då gärna ha en häst som är frisk och igång.



Flurre förra vintern i Valåsen!


//Kajsa

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0