saker jag vill ha!

här kommer de lite saker som jag gärna skulle vilja ha. Vet att jag har massa saker men skulle aldrig tacka nej till något av dessa saker om någon skulle komma och ge mig det:-)

det första är ett schabrak.



och till de matchande lindor:



sak nummer tre:



Och så klart matchande lindor:



fjärde saken: såg ut at vara väldigt bekväm.



Femte saken: De pannbandet är snyggt.



Sjätte saken: Dessa stigbylar skulle vara bra att ha när man skall ut i skogen då flurre gärna bockar och stegrar sig i skogen.



Sjunde saken: Detta kandar såg jätte snyggt ut.



åttonde saken:



Och sist men inte minst detta ubersnygga batteri.



De va dom sakerna jag hittade som va mig mest tilltalande på HÖÖKS hemsida. Imorgon kommer de fler bilder på stallet eller ja våran provisoriska sadelkammare tills vi har byggt den nya.

//Kajsa

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0