Skitväder!

Usch vilket jävla skitväder det är ute idag. Idag blir det inget stall igen.. jobbar delad tur alltså mellan 7-12 och sedan mellan 15:30-21:00 så då skulle jossan ta flurre åt mig idag. Imorgon jobbar jag 7-16 och direkt efter det blir det att åka till stallet för då skall vi åka och hämta hösilage. Tre balar skall vi hämta så måste åka tre vändor då.. får inte in två balar samtidigt tyvärr....



Just det hade ju tänkt longera flurre idag men får kanske ta det imorgon om jag hinner... och det inte blir för mörkt efter att vi har hämtat hösilage. Men märks hur det blir... i detta väder som skall vara hela helgen så tror jag nog han är glad att han får vila... Blir ju bara slask ute nu... De är liksom snöblandat regn ute nu.



Är jätte trött idag... Usch och är bara några timmar kvar tills jag skall iväg och jobba igen. Funderar på om jag skall lägga mig i sängen och vila och go på tv samtidigt som jag pluggar. Kanske man tillochmed råkar somna till någon timme ;-)


Skall se om jag kommer på något inlägg som kanske kommer upp under dagen. Ni får hade så bra så länge i snöovädret. 







Foto: Marion jegerfalk björn.


                                                              //Kajsa

Kommentarer:

Vilken liten sötnos till häst!

2012-02-18 @ 14:59:13

Vilken fin häst :D

2012-02-18 @ 17:31:04

Tack så jätte mycket. Han är 20år gammal snart syns de? ;-)

2012-02-18 @ 18:15:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0