Stallhyra osv

Efter många om och men, tänkande framför datorn i säkert en timme? Så kom jag precis på vad jag kan skriva om!

Jag kan berätta om vad som ingår i stallhyran och stallet.

Vi betalar 1000:- /månad.
Då ingår fri tillgång till torv och hö inne/ute.
En garderob, en täckeshängare, en box (såklart), två sadelhängare, två tränshängare.
Spolspilta m. varmvatten, fina ridvägar, belyst ridbana, hagar.

Älskar stallet, helst av allt skulle jag nog aldrig vilja skiljas från det om jag inte fick chansen till ett eget. Personerna är jättebra/jättesnälla(!), bra regler och överenskommelser, inget skitsnack eller bråk. Underbart!

Vi som står i stallet: Emma med hästen Calle, Jenny med hästen Puma, Angelica med hästen Donna och såklart jag med Nisse. En till häst kommer att komma. Men det tar vi då!

Vad betalar ni? Vad ingår?

Bjuder på Pumas ben! :P

Foto: Charlotte Lundström

//Charlotte

Kommentarer:

Gud vad skönt ja! :D Värkligen roligt att du gillar bloggen och att du tänkte fortsätta läsa den! :D

2012-02-17 @ 21:50:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0