this or that

Alla andra kör med THIS OR THAT så hackar på så får vi se vad ni andra tycler säg till om ni vill att jag slutar med det eller om ni vill att jag skall fortsätta med det:-)




Spån/ torv - båda är bra på sitt sätt.

Hööks / Börjes - Båda har en del bra produkter men handlar mest från HÖÖKS. Har några shockemöle produkter men inte många.

Fjording /
ardenner

Miniatyrhäst / Shettis

Bärbar dator/
Stationär dator

Islandsridning / Voltige - Har aldrig provat något av det men båda ser ut som att det är roligt.

Sporrar – Spö

Sto – Valack – Hingst

Lång man –
kort man

Ridhus – Paddock/ridbana – Mycket härligare energi utomhus!

Säkerhetsväst – Ingen väst – Känner mig riktigt obekväm i säkerhetsväst.

Ponny – Häst

Skimmel – Fux

Sadel / Barbacka – tycker faktiskt båda där

Bloggen / Facebook – Är mest ute å facebook men kollar såklart bloggen med:-)

Få riktigt bra vänner /
massor med vänner

Piercing / Tatuering – Har haft pericing men fick ta ut den så säger tatuering.

Blondin / Brunett

iPhone /
Laptop - Iphone är ju som en dator:-)

Svaren med fet stil är mina svar.

Hade bra LOVE//KAJSA


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0