tillbaks!

Hej alla läsare har haft en mini bloggpaus. Här kommer anledningarna. I Torsdags hade jag tenta vid halv ett så satt och tränade till den i onsdags kväll och torsdags morse. Torsdag em/kväll packade jag basses ryggsäck som han skulle ha med sig till dagis dagen efter plus ställde fram bilstolen och allt annat som skulle med. Hade även nattningen i torsdags.

Igår (fredag) började dagen med att köra basse och all hans packning till dagis för han skulle bli hämtad av sin farbror på dagis eftersom vi åkte till stockholm med Jimmys jobb.... kvart över tio vart vi upp plockade av jimmys syster och sen bar det av till degerfors.

Vill ni veta om själva resan så kan jag berätta det i ett annat inlägg så inte detta blir så långt för er att läsa.

Kom hem idag (Lördag) vid 16:47 kom tåget till Degerfors igen. vart upp plockade av Jimmy L. Hemkörda och slängde in alla sakerna tillbaks till Degerfors för att hämta mina slingor. Sen tillbaks till stan för att hämta ut Jimmys spel och mitt linne som hade kommit. Sen kom basse hem vart ett riktigt kramkalas. Sen fixade jag mat vi åt.  Jag skyndade mig lite eftrsom jag skulle till Gottebol och fixa Lindas två hästar det är hon som äger stallet som Linn ingvarsson ifrån www.Dressyrmupparna.se har sin/sina hästar i. Så har varit och nattat alla hästarna i de stallet. Sen bar det direkt iväg till Wiviken för nattning och rastning av tre hundar och nattning av fyra hästar som gärna ville komma in och äta och sova.

Sen hem och sitter just nu och uppdaterar er lite grann... Kommer uppdatera med lite bilder imorgon på hästen.. skall antingen rida imorgon på dagen eller släppa han i sommar hagen så han får springa av sig får se vaad det blir. Är jätte trött just nu har bara sovit fyra timmar inatt... Så sov gott så ses vi imorgon...



                                                      LOVE//KAJSA

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0