Tisdag:-)

Idag har jag varit på skolan och pratat med läraren om en till kurs men den à tyvärr full. Så jag får plugga den nästa termin om den går den terminen. Hoppas de:-). Hade tänkt försöka vara klar som undersköterska till julafton. Så hoppas att de håller i sig.


Idag kom mina slingor också så imorgon skall jag hem till Jenny och få hjälp att sätta i slingorna. Men idag då skall till stallet sen så fort Jimmy kommer hem. Skall ställa mig och diska snart. Tänkte slänga in lite bilder sen som jag tog i stallet både i lördags och i söndags. Men måste sitta vid datorn då.


Imorgon och på torsdag har jag natten i stallet. Så då blir det att åka sent till stallet. Men de är skönt de med:-)

Tänkte försöka rida någon dag och se om de finns någon som kanske kan fotografera. Kan lägga ut lite gamla bilder från när jag red lektion för Lovisa förra året. Om någon är intresserad.


Uppdaterar mer när jag sitter vid datorn ikväll. LOVE//KAJSA


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0