Tuffing - trasigt täcke!

Jag kom precis hem från att ha släpat sig till stallet med Kelzo för att se när Marie rider Fighter. Det bästa jag kan göra när jag har noll motivation är att titta på när andra rider. Sen ser jag hur Nisses täcke är trasigt i bak. Quando är en riktig hårding när det gäller hästarna i hagen. Det var så roligt att se hur N gömde sig bakom Calle för att han tyckte Q va läskig! Sen ställer sig N och skriker stegrandes bakåt mot Q och han bara står det "Öh?". Men N vågar inte sparka mot honom. Tror faktiskt det är Q som han bitit tag i Nisses täcke! Är så van att se nur elak Nisse gämt är mot alla hästar, men nu får han igen!


Funderar på om jag ska ta ett ryck idag och jobba igenom hela Nisse, från alla rörelser i skritt och i trav. Jobba i låg form, få honom att bära sig själv. Även att jag få jobba ordentligt. Blev lite sugen på att ställa upp fyra cavaletti att galoppera över också, har ju svårt att få honom jobba i galoppen och cavaletti jobb i galoppen har Nisse jobbigt med ;)

//Charlotte

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0