Godkänt

Kom precis hem från skolan, är nöjd över att jag jobbat mer med skolarbetet än att sitta och prata och vart vid datorn i skolan haha. Har jobbat med ett arbete om Storbritannien och jag hoppas blir klar tills imorgon så jag får G i Geografi! Hade förövrigt Engelska och bild också. Bilden satt jag och ritade en serie med en "Pappa potatis" som jagar en mask, sen kommer hans son och masken ålar för livet för att inte bli uppäten av Sonen potatis! Livlig fantasi, jag vet :D I engelskan hade vi nationella prov, att prata engelska utan ett enda ord svenska. (Tänkte på att jag pratade med någon som inte kan nån svenska alls) och det gick riktigt bra, så jag fick G i det! Nu ska bara jag ta fram en engelsk bok och börja läsa och så blir det att översätta allt med Storbritannien till engelska. Så nu det nationella prov i läsning och nåt mer kvar! Härligt!

Min elefant som lyder texten "Det ingen ser, det ingen hör, det kan heller inte någon veta" ritade och skrev det när jag inte hade några vänner. För det är precis så jag är, jag varken syns eller hörs!

Här har vi min "Jerry" som precis ska bli uppäten av Tom, då spelar han ledsen ut så han klarar sig ;) Dock inte riktigt färdig än, det är såhär att man skära ut allt som ska vara vitt, trycket blir Jerry sen.

//Charlotte

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0