Tolkning

Jag känner mig jättevarm i ansiktet, känns som om jag ska brinna upp! Vilade lite förut man hade svårt att somna ordentligt. Problemet med mig är att jag har svårt att vara still, jag blir så rastlös när jag är sjuk. Men försöker att inte överanstränga mig för mycket. Hostan är jättejobbig, känns som om jag ska spy varje gång jag hostar blää.

Med sällskap av mamma och Kelzo åkte jag pulka bakom Nisse, han var jättego! Tog bort pulkan efter ett tag och galopperade lite på gärdet, oj vad han sprang! Jätteskönt att han var på bättre humör idag! :)

Märta på bilden, hon och tyra följde med mig hem idag haha..


//Charlotte

Kommentarer:

sv: haha ja eller hur! x)



Gud vad härligt att tolka, har inte gjort det på flera år :(

2012-02-17 @ 21:11:19

sv: Min ponny är otroligt bakskygg :/

2012-02-17 @ 21:16:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0