Tungt

Nu ska jag inte hänge bloggen ute något längre! 

Imorse tog jag och Angelica stallmorgonen i stallet. Red på gärdet för det är glashalt överallt annars. Det känndes inte alls bra idag då Nisse var riktigt tung, seg och tjurig. Jag var så trött och hotig att jag orkade inte jobba honom. Han riktigt la sig i bettet och blev jätteframtung. 

Förkyldningen har inte alls gett med sig och det känns varken bättre eller sämre. Är jättetrött och det känns som om jag vill sova hela dagarna. Vad tråkigt att vara sjuk på sportlovet!! 

Beställde med att par svarta boots till Nisse, så snart har han! Pappa köper med linfröolja, lusernpellets och skor till Nisse idag! Nisse ska få lite mer fett på kroppen nu, han har börjat tunna ur.

Batteriet i min dator är trasigt, efter bara 1½ år! Tråkigt men sant. Har inte en enda bild på pappas dator..

//Charlotte

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0