Uteritt och sluta i galopp

Hm, ni som undrar vart Kajsa har tagit vägen, så vet inte jag heller det ;)

Har varit ute och ridit med Mrie och Fighter idag! Gick bra, förutom att F halkade jättemycket, blev riktigt rädd när han fick panik. Men han och Marie klarade sig helskinnade! Vädret är jättemysigt idag med och jag bara älskar det! Nisse fick gå några varv på ridbanan efteråt för jag ville känna på honom lite då jag hade orken. Å jag blev helt paff över att han var så himla snäll, lugn och duktig! Övade lite sluta i galopp, han har lättare i vänster galoppen. Altså undan höger skänkel åt vänster. 

Imorgon ska jag antagligen va med Janni, så jag får fråga om hon har tid att filma lite!

Marie och Fighter, skulle ha fixat fler bilder på dom men det går inte så bra för mig :tired:


//Charlotte

Kommentarer:

Kajsa är på väg hem från lite storstadsäventyr. ;)

2012-02-25 @ 18:47:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0