I min lilla värld

Så.. Nu ska jag sluta pilla med designen och ge en kort "sålänge" presentation om mig och mitt område. 

Mitt namn är Charlotte Lundström och jag är 17 år, född 26/12 -94. Mina intressern är ridport, dressyr och fotografering. Jag har en egen häst vid namn Nisse Tribute som är en varmblodig travare och vi tränar dressyr tillsammans. Jag fick min lille Nissemann våren 2010, då jag kände honom väl innan eftersom han då var min systers häst. Nisse är född 14/5 -96, 16 år i år. Nisse och jag har deltagit i en väldigt liten hopptävling som vi tyvärr blev diskade ifrån, men vi fick den sista gröna femterosetten iaf! Haha. Nisse och jag bor i en liten by som heter Västra Grämossen, stallet är ca 200 m från mitt hus där jag bor med föräldrarna och de övriga djuren. Vi har en hund, Kelso, två katter Milla och Molly, tre kaniner Grådis, Bläsis och Stormamma (Mamma kallar henne för gammelhona för hon är runt 10 år gammal!) och så har vi massa flugor på sommaren, men jag har slutat döpa dem då jag bara blandar ihop dom ;)

Jag fotar väldigt mycket i min vardag och det är något jag kommer försöka dela med mig mycket av, bilder. Bilder är alltid roligt att kolla på! Jag har fått en del evenemang som hobbyfotograf och vill satsa på fotograf i framtiden. Det är något jag verkligen vill. Året 2010 gick jag ut grundskolan med väldigt dåliga betyg. Gick vidare med de få betygen på IV (som idag heter Introduktionsprogrammet) för att jobba upp lite betyg och komma in på ett gymnasie; om möjligt Estet, Bild. Men jag var nog mer hemma än i skolan då jag inte hade en ända vän på hela läsåret och blev utfryst från klassen. Det var nog det värsta året jag varit med om. Men 2011 tog jag nya tag och gick in på IV igen. Hittade en vän, Sanna och har en väldigt bra klass nu. Motivationen för att kana upp betygen är på topp och det får riktigt bra för mig må jag säga! 

Mer info kommer med tiden, inga problem om ni ställer frågor heller!

//Charlotte

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0