Houss

Är nu påväg till Sala (tror jag haha) med Cissi då vi ska lämna Housse och hämta en ny. Säger hejdå till Lass Housse och hoppas han får en bra fortsatt framtid! Kommer ni ihåg sist jag var där? Här hittar ni bilder från då, om ni bläddrar ner ser ni travhästar och houss. Resan tar drygt tre timmar fram. Har självklart med kameran så ska slänga in massa kort ikväll (kanske) om det går, jag har problem med att slänga upp bilder, jag vet inte varför och detta ska definitivt kollas upp! När jag tittade in i gamla bloggen så ser jag hur jag har problem med att göra mellanrum. Har fortfarande det problemet, men det funkar bra med Skift+Enter! Och vet ni vad jag stör mig på nu? Att vissa ord (spelar ingen roll vilken sida jag gå in på) är reklamord för mig, undrar varför.. 

Lass Housse:


//Charlotte

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0