vår.

I söndags kändes det som att våren va här. Solen sken, va varmt och skönt mycket folk i stallet och runt omkring. Marion och micke sågade ner en del träd och slängde in massa grenar till häsarna i hagen. Flurre fick tunnare täcke och sparten stod utan täcke. Då kände jag iallafall att det va vår.

Igår snöade det hela dagen. Vintern kom tillbaks:-(.

Idag va det vår igen snön va borta och solen kom fram en stund. Jag slapp åka till min häst. Min underbara stallägare Marion tog flurre idag plus att hon tar han imorgon med:-) Så jävla gött att ha underbara människor i stallet som ställer upp :-)

Nu skall jag äta men återkommer senare igen.. måste försöka få i min son lite mat.. Sen blir det mys framför tv:n.


Hade bra love//kajsa

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0