dåligt väder

Har varit så dåligt väder nu några dagar så har inte gjort något alls med hästarna. Igår bytte dom hage och dom sprang tydligen som idioter i nya hagen. Va uppe igår kväll och kollade till dom och då hade kalle släppt över kossorna till hästarna. Plus att igår em va Karin här med sin hund för att testa om sigge och baileys gick ihop. Och de gjorde dom gud vad dom busade. Funkar dom ihop och vi vill så får sigge stanna längre än den veckan vi skall vara hundvakt. Sigge kommer på fredag och jag och baileys längtar redan.

Skall till hästarna i em igen tänkte antingen rida barbacka på
Flisan eller så går jag en promenad med dom. Den ena i grimma och den andra i träns tror jag om jag inte hittar två grimskaft. Fick inte med mig några från stallet.


Är riktigt glad att jag hittat bete åt hästarna då dom verkligen va i behov av det. Har en bild när dom går ifrån mig på bete igår. Lägger upp den här. Nej nu skall jag vänta på att jimmy kommer hem sen skall det lagas mat och klippas gräs. Ha det bra love kajsa

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0