Nya tag!

Red ut en jätte kortis med Flisan igår för att testa nya sadeln och den passade ju inte så efter typ 500meter va det bara att vända tillbaks. Så idag skall jag ta en lite längre tur med henne för att spana in om det finns några fina ridvägar runt omkring. Har ju haft hästen där förut men inte i den delen av bjurtjärn. Så har hittat en grusväg jag skall testa att rida på.

Sen skall jag även ringa ett samtal till en person för att se om jag får som jag vill.. Vilket jag hoppas på. Skulle vara så underbart. Längtar även till skolan börjar. Skall bli skönt att komma tillbaks till vardagen igen. Det ända träliga är att vi nu får betala böckerna själva. Har bara fått reda på en bok en så länge som jag skall köpa har inte fått papper på dom andra än. Men tycker det skall bli kul att fortsätta plugga vård och omsorg igen. Men även psykiatri låter rolig och socialpsykologi också.. Bara psykologi som jag tror kommer bli lite knivigare. Skall vara klar med skolan till juni 2013. När jag är färdig utbildad undersköterska kommer jag söka till storfors, Kristinehamn, Karlstad och Örebro. Tänker nog inte söka till Karlskoga iallafall.

Nej nu skall jag sluta skriva just nu. Kan skriva lite roligare inlägg ikväll. Skall fundera ut något att skriva. så ha det så bra så länge så hörs vi sen. Hade bra Love Kajsa

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0