suck

Ibland blir jag så trött på vädret. Ena stunden fint andra stunden regn. Vill så gärna rida och promenera med hundarna men svårt när det regnar hela tiden. Har inga regnkläder och inga skor just nu bara sandaler. Vart tvungen att slänga mina gamla skor. Se om jimmy bestämmer sig snart om sigge får stanna eller ej. Vill att han skall stanna då han är en sån mysig hund när han väl tyr sig till en. Hel vit schäfer, med stående öron. Tungan alltid ute. Lätt att hitta fästingar på när dom kryper. Lätt att duscha, klippa klor på och borsta. Lyssnar på en när man är ute och går.

Mina inlägg handlar väldigt lite om hästarna just nu och mer om allt annat. Men hästarna bytte hage igår så kunde inte rida då. För tydligen hade dom dragit igenom hagen en gång redan så då fick dom bara stå igår. Men dom börjar äntligen äta upp sig ordentligt nu. Även äntligen bestämt med sabina som är flisans ägare hur framtiden blir. Så hoppas verkligen då att allt löser sig. :-) nej nu måste jag sova skall lägga ut kort imorgon från när jag va och hälsade på hästarna och korna igår. Ha de bra love K

Kommentarer:

Vädret är hopplöst just nu, det kan vara sol när man rider iväg och spöregn när man kommer hem och gärna kryddat med lite åska på det...

2012-07-14 @ 23:57:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0