dagen innan midsommar

det är dagen innan midsommar och jag har varit vaken sedan halv sju. börjar känna mig lite trött just nu men håller ut tills det är lägg dags:-). Fick idag brevet om att mitt paket från börjes har kommit. skall hämta det på måndag och inviga det i veckan. har beställt en alleound sadel så skall inviga den på tisdag och rida ut i skogen. Vill så gärna ha ett jobb. och eftersom skolan inte hört av sig så funderar jag på att åka till arbetsförmedlingen i filipstad på tisdag och skriva in mig. Känner att jag måste komma igång med jobb känns så träligt att bara gå hemma. Men jag vill ha ett kvälls eller ett natt jobb. Gärna inom industrin eller genom att köra taxi eller lastbil. Känner verkligen inte att jag vill sitta hemma längre. Skiter i svar från skolan och åker till ams på tisdag och letar upp ams. något måste göras nu. Orkar verkligen inte sitta hemma hela dagarna. Nej nu måste jag gå en sväng. jimmy slutar inte förs kvart i tre och jag är redan trött och vill bara hemifrån en sväng. men slänger in min favvo bild på flisan ha de bra love kajsa

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0