Dålig update

Har inte riktigt hunnit med bloggen just nu. Har läst klart boken, hämtade Hö i söndags med Majja. I lördags lånade Marion flurre för en ridtur med sin kompis. Vilket va jätte skönt då jag låg hemma i soffan och va jätte förkyld. Är fortfarande förkyld men nu är det mer stopp i näsan i lördags rann det massor. Igår va det skoning av tre hästar. En som bara vart skodd i fram och barkad i bak, en som fick en hel skoning och en som vart skodd i fram och som vi väntar med i bak ett tag till då flurre inte hade vuxit något på bakfötterna.

Så idag tänkte jag rida en sväng för på torsdag skall jag låna transport och åka och låna lillettes ridbana:-) så jävla skönt att ha vänner som ställer upp. Plus som bor nära. Har inte alla långt till henne från mig. Bara se om jag kan få med mig någon på fm när jag åker till ridbanan med flurre. För sen åker jag med flisan på em tillsammans med sparten och Majja.

Men nu skall jag snart klippa gräsmattan ifall det kan bli bättre väder. Lovade Jimmy att jag iallafall skulle trimma bort allt det höga gräset vid staketet där kanoten låg förut. Sen funderar jag på att städa inne i förådet idag eller imorgon.

Nej men nu har jag inget mer att skriva om just för tillfället. Så ha det så bra så försöker jag uppdatera er ikväll eller imorgon igen. Ha det bra love Kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0