Igår

Igår va jag äntligen ute i stallet igen och Gud va skönt det va att komma tillbaks till vardagen. Började att mocka tillsammans med Majja. Marion hade redan ställt lucernen till kvällen redan. Vilket va jätte snällt. Fyllde vatten sen tog vi in alla hästarna. Red ut tillsammans med Majja och hennes dotter igår. Va riktigt roligt hoppas vi kan göra om det fler gånger.

Sen gav vi dom mat och åkte hem. Idag tänkte jag rida igen va så skönt att sitta på häst ryggen igen. Skall iväg och träna snart igen så måste komma igång nu så jag hinner träna på det jag fick i läxa av Anna sist jag tränade för henne. Och på måndag kommer Lillette ut för att laser behandla flurre. Se om hon hittar något på han. Vill ha lite koll på han eftersom han ände är 20år.

Snart skall jag börja med maten så jag hinner äta innan jag åker till stallet. Imorgon skall jag ner till kga har n del ärenden att göra där nere;-) nej men nu skall jag sluta skriva lägger ut ett inlägg till ikväll men vill fortsätta läsa min jätte spännande bok nu innan det är dags att fixa mat. Ha det bra love Kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0