Jaha

Ibland blir det inte riktigt som man planerat. Denna gången va det kanske bäst att det inte vart så. Vi hade ju planerat ridbanan igår men vi ställde in det då ingen av oss va super taggade och de kanske va bäst så då hästen typ gått en dag sedan i söndags. Där emot skulle jag nog behöva åka och rida flurre på en ridbana snart för han känns lite stel eller ojämn när man rider på vägarna nu.

Kan ju ha med att dom är så hårda. Synd att vi inte har ett mini gärde som är plant som man kan rida på. För där är det lite mjukare iallafall.

Imorgon skall jag nog cykla bort och spana in det där stallet som hade massa bete, och kanske redan idag åka förbi och fråga han som har bete och som är jätte trevlig. Måste även kolla med grannen vem som äger de stället som dom har lösdriften ståendes. För det hade varit perfekt för min i vinter.

Nej nu skall jag gå ner och fixa frukost tills basse vaknar. Ha det bra love Kajsa


Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0