midsommar

Idag är det ju midsommar men även skulle det ha varit min mammas födelsedag. Så vi firar inte riktigt midsommar vi har ätit potatis och köttbullar druckigt cola eftersom jag vart chafför. Jimmy skulle egentligen ha kört dom men han är lite sliten så han känner inte att han orkar plus att han inte hittar vart dom är. Va nere i kga idag och tankade och på väg hem därifrån åkte förbi stallet och fixade mat till mina och tog sedan in dom. Sprutade på dom flugmedel och smörjde Flisans mule med helosan sol. När jag skulle släppa ut dom sp fick flisan gå först ut för hon hade mest bråttom flurre stod kvar och städade i sin box. Flisan gick lös till insläppet öppnade och hon gick direkt ut. Flurre han hade inte lika bråttom letade lite gräs men gick sedan ut också. bra med lydiga hästar.
Imorgon blir det ut och göra samma sak fixa mat. Skall även spruta på flugmedel om det är bra väder. Nej nu skall jag ut och hänga tvätt. Ha en bra midsommar hörs imorgon love kajsa

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0