ny sadel.

Igår kom min sadel som jag beställde från börjes. Sitsen och bossorna hade riktigt skönt läder medans kåperna inte va i samma mjuka läder men för 995:- hade jag inte förväntat mig något annat läder. Men skall testa den på flisan idag med padd under. Flurre låg den okej på utan padd men måste nog ha padd på båda tills dom är musklade ordentligt. Så skall nog ta en tur idag med den sadeln i skritt och trav i ca 30 min för att se om den sjunker massor eller inte. Ville ju ha en 18tum sadel och dom fanns bara i xw. Men det är flurres dressyrsadel också i men med padd under passar den på både flisan och flurre. Så jag hoppas det är bra väder i em så jag kan testa den. Skall även smörja in den och nya tränset jag fick av marion. Rundflätat ett sånt jag redan har till flurre fick ett till flisan nu. Sen vill jag köpa en hoppluva till. Har en men vill ha två till helst plus ett back on track rygg padd. Men måste ha pengar till det.

fick mitt lönebesked idag från kommunen. Mitt sista. Där dom räknat fel lön igen. Ta mig fan varje månad gör dom fel. Blir jätte trött på detta nu. Skönt att slippa kga kommun sen. Skall aldrig mer jobba inom den kommunen något mer. har ringt och pratat med komvux ocksp och mailat studievägledaren hoppas på svar snart. vill ha detta löst så jag slipper mer krångel sen. ha de bra love kajsa 

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0