planering

Jag är världelös att göra planering för veckan när det gäller ridning. Kan aldrig hålla det och ändrar alltid i slut minuten. Måste sätta mig och göra en planering för nästa vecka. Skall även försöka hålla den... Är ledig hela nästa vecka och basse går på dagis hela veckan. Skall till ams i veckan också.. fick svar från skolan nu. men det saknas 150 poäng så kan dom inte lösa det så kommer jag att behöva hoppa av skolan till hösten och få ett jobb istället. men hoppas det går att lösa det och att dom bara gjort något fel.. annars vill jag gå en kurs till så jag kommer upp i mina poäng som behövs för att få csn.


Idag skall jag hjälpa marion när hon skall rida sin häst igen... Igår va majja och jag ute och red i skogen en sväng. Majja tog ett kort som jag snott av henne och kommer lägga upp här... Fuxen är alltså flisan. Skall se om Marion och jag kan lyckas ta lite bilder på flisan idag som jag kanske kan lägga upp här. Svårt att ta bilder på henne själv speciellt helkropps bilder.

På fredag åker jag ut på dagen eftersom jimmy är ledig så tar nog en lite längre tur då. tänkte även testa att rida henne på hackamore. Tycker flurres sadel sitter jätte mycket bättre nu för tiden på flisan. Flurre rids inte nu förs han som sagt har gått upp i vikt och det är ca 100-200kg som han behöver gå upp innan jag kan rida han igen... 

Men nu skall jag sluta skriva hör av mig ikväll ha det bra love kajsa

Kommentarer:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0